سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراسیون منزل با خرید پرده زبرا

نوع دکوراسیون یک خانه نشان شخصیت و دیدگاه ساکنین آن خانه است. انتخاب پرده یکی از مهمترین بخش های دیزاین یک منزل میباشد. فروشگاه آنلاین پرده متین این امکان را برای شما فراهم نموده تا خودتان اندازه بگیرید و پرده مورد نظرتان را بر اساس رنگ و طرح پارچه و نوع موتور انتخاب و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

برا اینکه نحوه اندازه گیری و سفارش پرده را بدانید و اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش اندازه گیری پرده

 اگر می خواهید که پرده منزل خود را براساس نوع دکوراسیون خود انتخاب کنید خرید پرده ساده و رنگارنگ و طرح دار  و … زبرا مناسب شما است.

پرده زربافت زبرا می تواند به شما کمک کند تا خانه زیباتری داشته باشید علاوه بر این برقی بودن این نوع پرده ها این امکان را به شما میدهد که از مزایای تکنولوژی در هوشمندسازی خانه بهره ببرید.

پیشنهاد ما خرید آنلاین پرده از فروشگاه اینترنتی پرده متین میباشد.

اگر در خرید پرده زبرا شک دارید بهتر است با هم درباره ی مزایای آن بیشتر بدانیم با ما همراه شوید.

معرفی انواع پرده زبرا

پرده زبرا همانطور که نامش شما را به یاد کلمه انگلیسی Zebra می اندازد برگرفته از طرح بدن گورخر میباشد و در طراحی این نوع پرده یکی در میان از پارچه و تور استفاده شده استف این پرده یکی از انواع پرده برقی می باشد و در بازار طرفداران مخصوص به خود را دارد.

این نوع پرده ها را می توان به عنوان جدیدترین نوع پرده برقی به بازار معرفی کرد. اگر در فکر خرید پرده برقی میباشد این نوع پرده بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. 

 این نوع پرده برقی دارای رنگ بندی متنوع و طرح های مختلف می باشد به همین علت در زمان خرید پرده امکان دارد شما را به چالش بکشد. پرده های زبرا شمارا در تنظیم میزان نور ورودی به منزل یاری میکنند. در ادامه شما را با انواع پرده زبرا و خصوصیات آنها آشنا میکنیم.

ادامه مطلب