سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی که قبل از سفارش سایبان برقی باید در نظر بگیرید!

اندازه سایبان برقی اتوماتیک :

فضای باز خود را که تمایل به استفاده برای تفریح و دورهمی میخواهید در نظر بگیرید را باید اندازه گیری کنید و آن را به شرکت مورد نظرتان اعلام کنید. اینکار باعث می شود که شما اطمینان پیدا کنید محل مورد نظر با سایبان برقی به طور کامل پوشش داده می شود و هیچگونه اذیتی برای شما نخواهد داشت و اینکه کاملا با فضا تناسب دارد.

همچنین فضایی که انتخاب کردید برای نصب سایبان برقی مناسب است و به راحتی می توان آن را نصب کرد. اگر هم در زمینه ی اندازه گیری تجربه ای ندارید و بار اولتان است که میخواهید این کار را انجام دهید کافیست با مشاورین سایبان متین در ارتباط باشید که آن ها با حضور در محل بتوانند اندازه دقیق را در بیاورند و برای ساخت سایبان برقی مورد نظرتان اقدام کنند.

 

میزان استفاده از سایبان برقی 

برای سفارش سایبان برقی دلخواه باید محیط اطراف و دفعات استفاده از آن را در نظر بگیرید و اینکه اگر مایل هستید در چهار فصل از سایبان مورد نظرتان استفاده کنید باید آن را با شرکت مورد نظر مطرح کنید و این موضوع را در میان بگذارید که بتوانند سایبان اتوماتیک برای شما در نظر بگیرند که با تمام شرایط آب و هوایی سازگاری داشته باشد. اگر هم می خواهید فقط در برخی از روزها از آن استفاده کنید مدل های کم هزینه تر برای شما مناسب تر خواهد بود.

محل نصب سایبان برقی 

فضای شما در انتخاب نوع سایبان برقی اهمیت زیادی دارد. مثلا سایبان برقی برای هتل ها و رستوران ها  باید از پارچه سایبان مناسب که چشم انداز بدون نقص به مهمان ها و مشتریان ارائه کند و اینکه در هر شرایط آب و هوایی از آنها محافظت کند.

ادامه مطلب