سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین دستگاه دیاگ را انتخاب کنید !

انتخاب بهترین دستگاه دیاگ ، دستگاه عیب یاب خودرو به کارشناس خودرو کمک می‌کنند تا عیوب پدید آمده در دستگاه الکترونیکی را شناسایی و نسبت به تعمیر آن اقدام کند پس باید در انتخاب دستگاه دیاگ دقت لازم را داشته باشید.

وجود دستگاه دیاگ باعث ایجاد تحولی جدی در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش خودرو گردیده است. جهت عیب یابی این ایسیو خودرو به دلیل پیچیدگی هایی که دارند از دستگاه دیاگ استفاده می گردد.

دستگاه دیاگ شرکتی

این نوع دستگاه دیاگ را کمپانی سازنده خودرو تولید می کند که بهترین و با قابلیت ترین دستگاه برای خودروهای تولیدی آن کارخانه است.

دستگاه دیاگ مولتی برند

این نوع دستگاه دیاگ قابلیت های کمتری نسبت به دیاگ شرکتی دارند اما در عوض چندین برند متفاوت را پشتیبانی می کنند که قابلیت پشتیبانی از هر برند نیز بسته به شرکت سازنده و نوع دستگاه متفاوت می باشد.

اکثر مکانیکی ها ترجیح می دهند دستگاه دیاگ مولتی برند را خریداری و استفاده کنند چون مشتری های مختلفی با خودروهایی با برند های مختلف به آنها مراجعه میکنند و برای پاسخگویی به همه آنها و صرفه جویی در هزینه که برای تمامی برندها یک دستگاه جداگانه تهیه کنند ، دستگاه دیاگ مولتی برند خریداری می کنند ، اما اگر افرادی که نمایندگی برند خاصی از خودرو را دارند بهتر است برای عیب یابی خودرو از دستگاه دیاگ همان شرکت تولید کننده خودرو استفاده کنند.

 

نکاتی در انتخاب دستگاه دیاگ مناسب 

?? حال برای تشخیص بهترین دستگاه دیاگ باید به مواردی از قبیل کارایی و استحکام و کیفیت توجه کرد.

?? دستگاه های دیاگ چینی و کره ای که از قیمت های پایینی برخوردارند، معمولا جزو بهترین دستگاه دیاگ ها نبوده و به سبب کیفیت پایینی که در طراحی دارند معمولا قادر به انجام وظایفی که ادعا دارند نبوده و نیستند. اما دستگاه هایی که تحت برند های ژاپنی، اروپایی و امریکایی تولید شده اند، معمولا از کیفیت و کارایی بیشتری برخوردار اند و جزء بهترین دستگاه دیاگ محسوب می گردند.

?? بهترین برندها که قادر به تولید بهترین دستگاه دیاگ می باشند ، طبق تجربه افراد و با توجه به نمونه های آن می توان به دستگاه دیاگ AVL ، Bosch ، Actia ، Carman و Snapon اشاره کرد که از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار هستند. این دستگاه ها به صورتی چند مدله کار کرده و قادر به هماهنگی با بسیاری از برند های خودروسازی می باشند و آن ها را هم به صورت قابل حمل و هم به صورت ثابت میتوانید استفاده کنید.

ادامه مطلب